vrijdag 4 januari 2013

Week 1: Kill your darlings


Probleem. Een foto per week plaatsen is nog zo gemakkelijk niet. Want van Mare heb ik er tien (en nu moet ik dus kiezen) en van Morris heb ik wel foto's, maar die zijn het allemaal net niet.
Ik begin met een foto van Mare. Aan de eettafel, dat wel, maar het is de eerste week, dus ik maak het mezelf nog niet zo moeilijk. Ze heeft net een boterham met aardbeienjam op en is hier aan het oefenen met het zeggen van 'oh, oh, oh' met een uiterst vermakelijk snoetje. En vooruit, omdat ik het niet kan laten, ook nog wat outtakes. Kill your darlings, iets waar ik wat beter in moet worden! ;) Nu nog een mooie foto van Morris zien te schieten!



1 opmerking:

  1. Wat mooi.. ze heeft mijn hart al lang gestolen, maar nu nog iets meer.

    BeantwoordenVerwijderen