zondag 20 januari 2013

Week 3: Zijaanzicht


Week 3 en ik speel nu al vals. Ten eerste is dit berichtje helemaal niet op 20 januari geschreven omdat ik in de eerste maand al een paar weken achterloop. Ten tweede is de foto van Mare stiekem uit week 2 en die van Morris uit week 4. Oh well, ik ben in ieder geval wel veel met de camera bezig en daar ging het me uiteindelijk allemaal om.

Januari. Sneeuw. Veel sneeuw. Morris zit met een dikke grijns achter zijn zus op de slee. Mare kijkt me met grote, waterige ogen aan. Ietwat beteuterd. Beschuldigend haast. Is dit nu leuk? In de kou op wat houten latjes zitten? Mare voelt zich binnen meer op haar gemak. Als een klein aapje (Maartje Apestaartje) vliegt ze door het huis en klautert ze overal op. Lopen? Neh, dat doen aapjes niet. Daarom van Mare een binnenfoto en van Morris een buitenfoto. Wel allebei een (semi) zijaanzicht. En een serieuze blik.

f1.8 * ISO 1000 * 1/800 * 50mm

f4 * ISO 400 * 1/400 * 70mm



Geen opmerkingen:

Een reactie posten