maandag 6 mei 2013

Week 18: Tegenlicht


De afgelopen week zaten we zeker de helft van de dagen in ons lievelingspark, oftewel 'het park met de rode speeltuin'(aldus Morris). Kleedje mee, kaasjes voor Morris en plakjes ontbijtkoek voor Mare en je hebt er geen kind meer aan. De lente hult het park in schitterende kleuren en vooral aan het einde van de middag is het er prachtig. 


Mare is gemakkelijk te fotograferen. Uit de berg foto's van de afgelopen week sprak deze tegenlicht foto mij het meeste aan. Morris daarentegen. Mijn foto's zijn ofwel bewogen omdat hij te snel voorbij flitst, of hij is een stip in de verte of hij protesteert heftig tegen de aanwezigheid van die grote lens (can't blame him). 'Nee mama, niet de camera mee naar de speeltuin, nee mama, geen foto nemen'. En ik heb nog tig weken te gaan, oei. 

Vandaag echter hadden Morris en ik dikke pret tijdens het stoeien op de bank en kon ik zomaar ineens up close een vrolijke portretfoto maken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten