dinsdag 14 mei 2013

Week 19: Op de berrug


Buitenlucht, wat kan dat je soms goed doen. De wind door je haar, de zon op je snoet. Met iedere stap wordt mijn lijf lichter en mijn hoofd leger. Ik hoor Morris naast me huppelen, hoor Mare schateren. Het enthousiasme waarmee die kleintjes zich in het leven storten werkt aanstekelijk. Als herboren kijk ik om me heen en ben dankbaar voor al het moois om me heen, maar bovenal voor de glimlach van oor tot oor op de gezichtjes van Morris en Mare. 

En dankzij dit mooie project kan ik die momenten herbeleven, koesteren en voor altijd in mijn geheugen printen. Om aan terug te denken als het even tegen zit. Deze week werd ik blij van onderstaande plaatjes: Morris die samen met Coen door de duinen wandelt en daarbij voortdurend 'op de berrug, op de berrug' zingt. En Mare, just being Mare. 









1 opmerking: