woensdag 2 oktober 2013

Out and about: Punta Ala / part three


















Na enkele keren het strandje bij de haven bezocht te hebben, werd het tijd voor een ander strand. Een eindeloos lang strand begrenst door een eindeloze rij bomen. Prachtig. Mare rende uiteraard weer woest heen en weer. Bob en Morris zochten naar de dichtstbijzijnde glijbaan en vonden die in de vorm van een waterfiets. En toen deze waterfiets naar het water getild werd, volgden Morris en Bob gedwee en klauterden er gewoon weer op. Hans zag een mooi bootje liggen en moest en zou het water op. Rosa en Annet werden per boot opgehaald. En Morris en Bob mochten ook mee. Wat vonden ze het mooi. En ik zal er niet om liegen: Toscane is prachtig, maar niets haalt het bij een speedboot haha! :) 




En kijk ze nou zitten, die twee hummels. In hun zwemvestjes tegen elkaar aangedrukt. Fotograferen terwijl je over de golven raast is niet altijd even gemakkelijk, maar ik ben blij dat ik toch mijn camera heb meegenomen. Die laatste foto van Bob, kijk nou, ik vind em geweldig (al zeg ik het zelf). Na een lekkere pizza nog even naar het strand, waar we tot de conclusie kwamen dat onze autosleutels bij Hans en Annet in de tas zaten. Whoops. En dat had dus helemaal niks met mij te maken he? Het was vrijdag de dertiende! ;)
Hieronder nog even het bewijs dat ik er ook bij was. Das een beetje het euvel als je de camera niet uit handen wilt geven! ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten