vrijdag 17 januari 2014

Out and about: Villa Augustus




Eén van onze favoriete plekken in Dordt: Villa Augustus. Ik vind het heerlijk om met Mare door de tuin te lopen en de omgeving in me op te nemen. Mare vermaakt zich met kiezelsteentjes en water, ik geniet van alles wat al in bloei staat. Het lijkt wel lente. Tel daar de fantastische inrichting bij op (iedere keer neem ik me voor om mijn huis net zo in te richten), de menukaart met heerlijke taart en het winkeltje waar ik altijd direct mijn volledige salaris wil inleveren en je weet het: hier gaan we nog veel vaker komen dit jaar. 

Dit is overigens mijn eerste poging om mijn eigen handschrift toe te voegen aan een foto. Ik heb bijna een uur gedaan over dertien letters. Oh well, practice makes perfect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten