maandag 22 december 2014

31 + 32/52


'A portrait of my children, once a week, every week, in 2014' 

Mare: Fun on the swing | Digging at the beach
Morris: Climbing a tree | Surf lessons from dad

Woops, op een paar updates in oktober na is er al maanden niets meer gebeurd hier. Well, life happened... Mijn ouders waren veertig jaar getrouwd, thuis waren we aan het verbouwen en rigoreus aan het opruimen en op het werk was ik druk aan het toewerken naar mijn zwangerschapsverlof. Oh ja, had ik al gezegd dat ik zwanger was? Was ja, want inmiddels is spruit nummer drie al geboren. Lize, de mooiste baby ooit. Stay tuned, misschien verschijnt er ooit nog wel een foto van haar online. Maar met het tempo waarin ik nu updates plaats moet je waarschijnlijk wel even geduld hebben. Dus... voor nu zul je het moeten doen met wat foto's van afgelopen zomer. Ook niet verkeerd tijdens deze donkere dagen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten