maandag 10 februari 2014

Ten on ten












'Ten on ten. Mijn maandag met Mare.'

Rebekah Gough startte ooit het ten on ten project om wat licht te brengen in donkere dagen. Op de tiende van de maand maakte ze tien foto's tijdens tien opeenvolgende uren. Elk uur één. Nu vind ik het al lastig om voor het 52 project één mooie foto per week te schieten, laat staan tien op één dag. Dus heb ik ietwat vals gespeeld en de 1-foto-per-uur-regel laten varen. Maar die tien foto's, die heb ik wel. Dus laten we eens gaan kijken naar maandag 10 februari. 

1. We ontbijten allemaal graag met zuivel. Mare geniet hier van een bakje kwark.
2. Een roos in het park.
3. Trap op, tunnel door, over het bruggetje en weer terug. Mares bezigheidstherapie.
4. 'Wat is dat? Andere kindjes in het speelhuis? Het is van mij!'
5. 'Mama, moet je nu echt elk sneeuwklokje op de foto zetten? Schiet nou eens op!'
6. De sneeuwklokjes. Best mooi toch?
7. Detail in het park.
8. Na een bezoek aan de buurtsuper eten we thuis een boterham. Mare met schuddebuikjes, ik toast met jam.
9. Mare neemt de week door met oma Mathilde.
10. Spot het hartje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten